48 بازی در همبازی

ما درباره نیاز حیاتی فرزندان خود به «بازی کردن» اطلاعات اندکی داریم و معمولاً با واکنش‌های اشتباه، ناخواسته به آینده آن‌ها ضربه‌های جبران ناپذیری وارد می‌کنیم. اگر تاکنون در حوزه «بازی» مطالعه نداشته‌اید، می‌توانید از ایده‌های جذاب برای بازی فرزند خود استفاده نمایید.

عناوین این بازی‌ها:

مسیر بطری‌ها، دوز هیجان، راه حلقه‌ها، قاشق پرنده، تعادل، هرم لیوانی، زود تند سریع، راه لوله‌ای، زود تند جدا کن، شکار توپ، قوطی‌های شناور، دوز، پرواز توپ‌ها، زود تند جدا کن، صف لیوان‌ها، ترازوی لیوانی، توپ‌های دو زمانه، ریل طنابی، شکارچی، خارج از گود، پرواز لیوان‌ها، توپ‌های شناور، فرهنگسرا صفادشت، برج قوطی‌ها، دیوار لیوانی، چیدن مهره‌ها، جابجایی لیوان‌ها، دروازه‌های لیوانی، پرتاب دو زمانه، ضربه آزاد، پرتاب کش، پاس کاری، منجنیق، توپ پرنده،بادکنک‌های پرنده، بادکنک‌ها معلق، دقت بادکنکی، اردوگاه با هنر، ساعت شکلاتی، نهج البلاغه، سقوط آزاد، سیبل هندوانه‌ای، پله پله، مخزن پرنده، پله‌های لیوانی، قوطی‌ها رو بنداز، فوت‌کن ببر، ترازو، پرتاب تخم مرغی، ماز لیوانی، شکار بطری‌ها. ‏

تماشای آنلاین و دانلود ۴۸بازی درهم بازی

یکی از اثرات بازی تقویت جسم است که در قرآن نیز نیرومندی جسمانی به عنوان یک امتیاز به شمار رفته است. ائمه معصومین (ع) نیز انجام بازی های رزمی و استقامتی را برای تقویت جسم مفید دانسته اند.

تربیت عقلانی نیز از منظر قرآن و ائمه (ع) جایگاه والایی دارد. بنابراین از دوره کودکی باید به این امر توجه نمود. ارتباط کودک با اسباب بازی های متنوع، طبیعت، محیط و موجودات گوناگون در تربیت عقلانی کودک نقش بسزایی دارد و باعث می شود در بزرگسالی درست و نادرست را از هم تشخیص دهد.

از راه همبازی شدن با کودک نیز می توان چگونگی کنترل عواطفی مانند خشم و محبت را به او آموخت. از راه های تربیت اخلاقی کودک، سوق دادن او به سوی بازی هایی با هدف های اخلاقی، تکریم کودک از طریق احترام به حق بازی کردن او و خواندن اشعاری با مضامین اخلاقی در حین بازی با کودک می باشد. بازی کودکان اگر به صورت دسته جمعی باشد، آنها را از گوشه گیری و انزوا رها کرده، حس مسؤولیت پذیری و همکاری را به آنها می آموزد.

 

جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید
https://ammaryar.ir/m/nlpdf
برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *