کافه بازی خانوادگی دانادل

 

کافه خانوادگی دانادل را شاید در نگاه اول مثل بقیه کافه ها ببینیم اما این کافه چند ویژگی اساسی دارد که آن را از دیگر کافه های معمول متمایز کرده است. حامد تاملی دانشجوی رشته دکتری  علوم تربیتی، مدیر و موسس  دانادل است. او می گوید: «هدف اصلی ما ایجاد یک فضای خانوادگی بود تا همه اعضای  خانواده بتوانند یک فضای  بازی‌محور را تجربه کنند. به این دلیل که  تربیت در بستر خانواده شکل می‌گیرد درگیر کردن خانواده برای ما مساله بود و اصلی ترین هدف ما این بود که می‌خواستیم نقش بازی در تربیت، پررنگ‌تر نشان داده شود و این موضوع نیازمند آگاه سازی والدین بود که با کارگاه و سخنرانی اتفاق نمی‌افتاد. می خواستیم والدین درگیر بازی بشوند و خودشان هم بازی را تجربه کنند.  کافه بازی فضایی بود که می شد در آن این هدف را دنبال کرد.»

دانادل به عنوان مرکز تخصصی بازی و  یادگیری طراحی شده و با شعار “بازی برای همه”، ارائه دهنده  آموزش در قالب  سرگرم آموزی و بازی آموزشی می باشد. اینجا برای شمارش مخاطبان، معیار تنها تعداد کودکان و نوجوانان نیست بلکه تعداد خانواده است که اهمیت دارد.

دانا دل در یک مساحت ۸۰۰ متری خدمات مختلفی برای اعضای خانواده ارائه می دهد، والدین از بازی های رومیزی استفاده می کنند، کودکان زیر ۷سال در بخش گیلانه سرا (سبک خانه های شمال کشور) ،مزرعه بازی، خانه مادربزرگه و … بازی هایی متناسب با  سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند و  نوجوانان هم در بخش کهکشان بازی های دیجیتالی حرکتی یک بازی مهیج راتجربه می کنند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *