اسباب بازی رادوین

 

صاحب یک کارگاه نجاری در شهر کاشمر است،کارش ساخت مصنوعات چوبی از جمله؛ میز و صندلی و وسایل دکوراتیو است.علاقه اش به هنر و نقاشی و‌تخصصش در زمینه کامپیوتر او را به سمت طراحی و تولید اسباب بازی های چوبی برده و با کمک همسرش موفق به طراحی و تولید چند نمونه اسباب بازی شدند که بعد از استقبال از سوی مشتریان در سال ۸۷ ثبت رسمی و تولید انبوه انجام شد.

محمد جواد نجار تا به حال اسباب بازی های بسیاری تولید کرده اما به صورت انحصاری امتیاز ۳اسباب بازی را در دست دارد ؛مکعب های بازی آموزش فارسی، مکعب های انگلیسی که برای کودکان ۶ماهه تا ۱۰ مفید است و بازی توپ لوپ که برای همه ی اعضای خانواده از۵ تا۷۷ ساله جذابیت دارد.

همسر او ،خانم مهندس قرشی، در ایده پردازی، طراحی ها، بخش فروش و بازاریابی به او کمک می کند و از همان ابتدای شکل گیری رادوین نقش سازنده ای در گروه داشته است.این زوج جوان بعداز ساخت نمونه ی اولیه ی محصول، با فرزندان شان بازی می کنند تا با کم و کاست های کارشان بیشتر آشنا بشوند.

گروه رادوین در تولید تا حد امکان از مواد اولیه ی ایرانی استفاده می کند.اما محمدجواد نجار گلایه دارد از بعضی توزیع کنندگانی که بعد ازچندین بار خرید با وجود رضایت از کیفیت و فروش بالا وقتی متوجه می شوند که اسباب بازی رادوین کاملا ایرانی است از خرید آن منصرف می شوند.

از کیفیت محصولات رادوین همین بس که علاوه بر فروش اینترنتی تا بحال به صورت تک محصول به کشورهای کانادا، دانمارک، استرالیا،عراق ، عمان ، ترکیه و ارمنستان نیز ارسال شده است و موجب شده تا آقای نجار به طور جدی به مسئله ی صادرات محصولاتِ تولیدی اش فکر کند.

افتخارات:
مقام برگزیده جشنواره ملی بشری مشهد سال۹۶
مقام دوم رویداد استارت آپی ملی اسباب‌بازی در مشهد۹۸
مقام شایسته تقدیر جشنواره فیروزه تهران سال ۹۸

 

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *