سرزمین اسباب بازی شوروم

 

 

در نگاه اول ممکن است فکر کنیم سرزمین اسباب بازی یک فروشگاه اسباب‌بازی یا یک فضای بازی بزرگ است اما درواقع در این سرزمین صدها شرکت تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی ایرانی، محصولات خود را در یک فضای بزرگ به نمایش گذاشته‌اند و اهالی صنعت اسباب بازی، اینجا را به نام شوروم اسبا‌ب بازی می شناسند.

سرزمین اسباب بازی، یک نمایشگاه دائمی با اسباب بازی های تولید ایران است. این نمایشگاه در سال ۹۸در مجتمع فرهنگی سرچشمه با مساحتی نزدیک به ۵۰۰ متر با مشارکت مجموعه زندگی بهشتی، مجموعه سرچشمه (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) و مجموعه بازی بین با حمایت شورای نظارت بر اسباب بازی در تهران راه اندازی شده است.

محمدحسین نخ‌چی، تولیدکننده، طراح اسباب‌بازی، مدیر و ایده پرداز این نمایشگاه می گوید:
«در کشور چین نمایشگاه هایی وجود دارد که فقط اسباب بازی های تولید داخلی شان را عرضه می کنند. ایده ایجاد شوروم از همانجا به ذهنم رسید و هدفم این بود که جایی باشد که تمام تولیدکنندگان اسباب بازی دورهم جمع بشوند و تولیدات خود را ارائه کنند. این نمایشگاه بستری مناسب برای مشتریانی مثل فروشگاه داران، پخش کنندگان، تجار اسباب بازی خارجی، مدیران مدارس، مهد ها و خانه های بازی است که بتوانند محصولات ایرانی را با دسته بندی های متفاوت و به تفکیک تولید کننده از نزدیک ببینند، در کنار هر محصول، شناسنامه آن و یک نمونه باز شده اسباب بازی موجود است تا مشتریان با شناخت و آگاهی بیشتر ثبت سفارش خود را انجام دهند.»

در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ اسباب بازی از ۱۹۰ تولیده کننده داخلی در سرزمین اسباب بازی عرضه می شود.

این اسباب بازی ها در دسته بندی های مختلفی از قبیل؛ اسباب بازی های چوبی، بازی های فکری، بازی های رومیزی، ماشین ها، عروسک ها، اسباب بازی های حرکتی مهارتی و … چیده شده است.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *