در این مقاله بعد از مقدمه و بیان مساله به سرفصل های موضوعی زیر پرداخته می شود :
*انواع بازی ها
*انواع تجربه های بازی
*بازی در انواع کتابخانه ها
*معرفی روز جهانی بازی در کتابخانه
*برگزاری روز بازی در کتابخانه
*کتابداران و روز بازی
چرا نتوانستیم شخصیت های کارتونی ایرانی را به جای مشابه های خارجی برای کودکان و نوجوانانمان الگو قرار دهیم؟ چرا در بازار پردازی موفق نیستیم؟ موانع و چالش های این حوزه چیست؟ دعوتید به مطالعه گفتگوی جذاب حامد تاملی -طراح و پژوهشگر و تولید کننده اسباب بازی - با مجموعه بابازی کلاب.
سبک بازی: بازی کارتی، بازی فکری رده سنی: نوجوان، بزرگسال تعداد بازیکن: ۴ نفر شما به تازگی شهردار شده اید.اما شهروندان تقاضاهای خیلی زیادی دارند:ایجاد اشتغال،ساخت […]